جایگاه شغلی:‌ کارشناس پشتیبانی فنی

شرایط شغلی:
جنسیت: بدون محدودیت
مدرک تحصیلی: بدون محدودیت (محوریت انتخاب، توانمندی افراد است)
موقعیت جغرافیایی: شهر یزد

 

مهارت‌ها:

  • تسلط کافی به مفاهیم اینترنت و ICDL
  • آشنایی کافی نسبت به مفاهیم سرویس‌دهنده‌های وب از قبیل Apace, Ngnix
  • آشنایی کامل نسبت به فریم‌ورک‌های Bootstrap و JQuery
  • آشنایی نسبی با تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی تحت وب از قبیل Html, Css, JS, PHP, MySQL و مفاهیم الگوریتم
  • دارای تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نرم‌افزارهای مرتبط با حوزه کاری خود (نرم‌افزارهای سازمانی)
  • آشنا به سیستم عامل و شبکه
  • آشنا به مفاهیم بانک‌های اطلاعاتی
  • آشنایی با مفاهیم ثبت، تمدید و امور مرتبط با دامنه‌های اینترنتی
  • آشنایی با مفاهیم میزبانی وب و سرویس‌دهنده‌های ایمیل، پشتیبان‌گیری و مسائل مرتبط با وب هاستینگ

 

خصوصیات فردی:

  • دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
  • دارای دقت و توجه به جزئیات مسئله
  • دارای قدرت تصمیم گیری به موقع و درست
  • دارای مهارت آموزش دادن به سایر افراد
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران
  • توانایی حل مسئله
  • علاقمند به کار تیمی
  • توانایی ارتباط با مشتری
  • دارای روابط عمومی مناسب
  • منظم و صادق
  • دارای صبر و شکیبایی بالا
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • علاقمند به ارتقاء و توسعه مهارت های فردی و گروهی
  • توانایی مدیریت رفتار و عملکرد در شرایط سخت یا بحرانی
  • مدیریت فشار و استرس
  • با انگیزه یادگیری و پیشرفت

 

شرح وظایف:

  • پاسخگویی به مشکلات احتمالی و حل مسئله مورد نیاز مشتری از طریق ارتباط تلفنی، چت و یا تیکت
  • ارائه مشاوره به مشتری در خصوص استفاده از محصولات و خدمات خریداری شده از گروه دیبا
  • نصب اولیه و یا مجدد نرم‌افزار بر روی هاست و یا سرور مشتری
  • همراهی در استقرار محصول و تحویل پروژه
  • آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم‌افزار و رفع مشکلات آن‌ها
  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم‌افزار با توجه به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های تعیین شده برای واحد پشتیبانی در گروه دیبا
  • تست و ارزیابی (QC) محصولات جدید تولید و یا ارتقاء داده شده
  • به اشتراک گذاری مهارت های مرتبط با شرح وظایف، به همکاران خود در واحد پشتیبانی در جهت ارتقاء سطح دانش سازمان.
  • انجام مأموریت‌های کاری داخل و یا خارج از استان
  • ثبت گزارش‌های عملیاتی و ارتباطی با همکاران و مشتریان
  • مشاور و راهنمای مشتری برای نگهداری و راهبری صحیح نرم افزار
  • ایجاد محتوای دانشنامه پشتیبانی در راستای افزایش سطح رضایت مشتری
  • انتقال نیازهای مشتریان به بخش تحقیق و توسعه به منظور افزایش سطح کیفی ویرایش‌های محصولات دیبا