جایگاه شغلی:‌ منشی و مسئول دفتر

مهارتهای تخصصی:
  • تسلط کامل به کامپیوتر- در حد ICDL 
  • تسلط به کلیه امور اداری،امور اجرایی، نامه نگاری و مکاتبات اداری 
  • مهارت در تایپ با دو دست به فارسی و انگلیسی
  • آشنایی نسبی به زبان انگلیسی

ویژگی های فردی:

  • با انگیزه و دارای روابط عمومی بالا 
  • متعهد، منظم و دقیق در انجام امور محوله 
  • سرعت عمل در اجرای وظایف محوله 
  • توانایی در انجام کار گروهی
  • مسلط به کلیه امور اداری،امور اجرایی، نامه نگاری، مکاتبات اداری 
  • مسئولیت پذیر 
  • فن بیان خوب 
  • آراسته و خوش برخورد
شرایط کار :
  • نوع شرکت: تولید کننده نرم افزار
  • محل: شهر یزد - محدوده میدان آزادی 
  • جنسیت: خانم
  • مدرک تحصیلی: ترجیحاً فارغ التحصیلان رشته اموردفتری، روابط عمومی و یا کامپیوتر
  • حقوق و مزایا: بیمه و حقوق براساس قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی
 
وظایف منشی/مسئول دفتر
نگهداری مستندات و پیام های کاغذی و الکترونیکی
تنظیم و ثبت وقت ملاقات و جلسات مدیران
دریافت و رسیدگی به ایمیل های رسیده به حساب ایمیل عمومی شرکت
پاسخگویی به نامه ها و ایمیل های ارجاع شده از سوی مدیریت و سایر کارکنان
پاسخگویی به تلفن ها
کار با ماشین فکس، سیستم های تلفن و ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری
نگارش و تایپ نامه و تصحیح اشتباهات لغوی و گرامری آنها
کار با برنامه های کامپیوتری مانند Excel، Word، Access و سایر برنامه های نرم افزاری دفتری
 
دانش و مهارت مورد نیاز منشی/مسئول دفتر
مهارت های نوشتاری و گفتاری خوب و ایجاد ارتباط کاری مناسب با سایر اعضاء شرکت.
مهارت سازماندهی و مدیریت زمان درخصوص انجام کارهای محوله مانند تنظیم زمان جلسات مدیریت و برقراری هماهنگی بین مدیران و مسئولین بخش های مختلف و …
مهارت در تایپ، کار با برنامه های مورد نیاز کامپیوتری
آشنایی با دستور زبان و نحوه نامه نگاری رسمی و اداری
دقت و توجه به جزئیات در حین انجام کار
توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام به موقع کارها
توانایی کار تیمی 
رازداری و تعهد شغلی